neděle 4. prosince 2011

Ťukám,s farbou tancujem

Kniha ktorú Vám chcem dnes predstaviť mi naozaj veľmi učarovala. Priznám sa,sama som človek,ktorý viac vníma farby než slová a myslím,že u detí je tomu rovnako. Autorom tejto útlej knižočky je Hervé Tullet a je to vlastne hračka,ktorá rozvíja pozornosti,orientáciu na ploche,číselné predstavy a zrakové vnímanie predškolských detí.

Priznám sa,zabavila som sa.A to som dospelý človek (teda snažím sa tak tváriť)
Mohla som ťukať do bodiek, naháňať ich pomedzi stránky.Och koľká radosť bodkovaná.

Ak ešte hľadáte vianočný darček.Toto. Neváhajte!




3 komentáře:

Amelie řekl(a)...

Vypadá krásně, Jenda barvičky miluje.

DIVNÉ TICHO řekl(a)...

...ta je nádherně prostá!!! ♥

Unknown řekl(a)...

my ju máme práve doma a malá ju miluje! je strašne interaktívna a je to perfektná krátka bodka za rozprávkami na dobrú noc!