čtvrtek 3. listopadu 2011

Klasické české skládačky z papíru

"Jak složit z papíru lodičku, šipku nebo čepici je jednoduché. Nevíte, jak na to? Nebo jste to trochu zapomněli?" 


my doma sa radíme k tej druhej skupine. tí ktorí to s papierom zabudli. prednedávnom som Nini chcela zložiť jednoduché lietadielko a bola z toho naprostá katastrofa. na hanbu sveta. fakt som to nezvládla. takže skladačky sme na istú dobu odložili. mrzelo ma to. a dnes si Nini v kníhkupectve s tatom vybrala túto knižku. no knižku. je to skor zošit. tenučký, ale užitočný manuál na tie najznámejšie skladačky z našeho detstva. páči sa mi že to nie sú žiadne zložité origami, ale fakt tie poctivé a známe skladačky. je tam dokonca aj práskačka! keď si listujeme stranami oblieva ma nostalgia. je to pekné, zaspomínať si a zároveň urobiť radosť drobcom. takže keď radi skladáte, ale vynecháva vám pamať ako mne, tento tenučký manuál je dobrým spoločníkom.





Názov: Klasické české skládačky z papíru
Ilustrácie: Antonín Šplíchal, Romana Šíchová
Nakladateľstvo: FRAGMENT
Rok vydania: 2011 /1. vydanie/
Formát: 215 x  300 x 5 mm
Cena: 99 ,- Kč

knižku za celkom výhodný peniaz možete kúpiť napríklad tu.

1 komentář:

Amelie řekl(a)...

nádhera, díky za tip. Já už neumím ani šipku.