úterý 22. listopadu 2011

Ježíšek

Hra na Ježíška, to je velká věc!
Jenže jak chcete hrát s dítkem na Ježíška, když o něm vlastně dohromady nic nevíte?
Byl jsem ohledně Vánoc vždycky bručoun (o tom, jak to mám s Vánoci, si můžete přečíst na mém druhém blogu), ale snažím se napravit a učím se mít Vánoce rád.
Když jsem tedy narazil na tuhle knihu, musel jsem ji mít, stůj co stůj.
A když k tomu připočtu oblíbenou ilustrátorku Andreu Tachezy
(http://www.andrea-tachezy.com/), mám před sebou krásnou knihu.

Hana Skálová .:. JEŽÍŠEK


Ne, bohužel ani v této knize se nedozvíte, jak vlastně vypadá Ježíšek (ale na konci knihy je pár stránek, kde se parta kreslířů snaží podstrčit nám svoji vizi), ale dozvíte se spousty jiných věcí.
Začneme s významem různých vánočních svátků (mám doma Lucii, ale nevěděl jsem, že když má svátek, tak straší rodiny a kontroluje jim pořádek v domácnosti), zarecitujeme si zimní básničky (taky si připomeneme nějakou tu koledu), naučíme děti dělat adventní věnec, betlém, vánoční ozdoby a upéct nějakou tu dobrotu.
Všechno to povídání je proloženo povídkami (pohádkami) s vánoční tématikou, úkoly a schovkami, ale hlavně hravými obrázky.
Bez nich by byla tahle kniha jen jedna z mnoha, ale s nimi je to ta pravá příručka, jak mít rád Vánoce.
Takže pokud jste vánoční bručouni v léčení a chcet to vzít za ten správný konec, tak máte možnost. Pokud ji tedy seženete, protože jak to tak s pěknými knížkami bývá, je vyprodaná.
Já ji sehnal na Aukru a jedna tam ještě byla ;-)








 
Hana Skálová .:. Ježíšek
s povídkami Ivony Březinové, Miloše Kratochvíla a Daniely Krolupperové
Ilustrace: Andrea Tachezy
Vydala: Mladá Fronta
104 stran, rok vydání: 2010
pro děti od 5 let

Žádné komentáře: